Bistro v Hong Kongu

teplakacka


Na cestu do Hong Kongu jsem se náležitě připravovala co se týká míst, kam musím rozhodně zajít na jídlo. Jenže když přiletíte na místo jako je HK na delší dobu, najednou vás pohltí vše kolem a není čas orientovat se pouze na jídlo. Jste uchozený, hladový a skončíte v první restauraci co potkáte, odkud pak odcházíte zklamaní, bohužel jste neochutnali nic nového, úžasného a nezapomenutelného.
Po 3 dnech ochutnávání v různých restauracích a místních bistrech, kde ceny jsou docela dost vysoké, jsem zjistila, že michelinský průvodce obsahuje až 23 street food stánků, kde se bezvadně najíte. Takže od teď jsem na misi, najít a ochutnat všechny zmíněné stánky. Sedm z nich je v Hong Kongu a zbytek na poloostrově Kowloon. Průvodce láká na vaječné vafle, nudle různých variant jako je třeba korejský kimbap, thajské špízy …
Už teď se mně sbíhají sliny :) Musím však zmínit, že včerejší návštěva taiwanského bistra byl pro mě zážitek. Je to asi I videt. :)







teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka