Halušky na Slovenské Ambasádě

teplakacka



Před odletem do Malajsie, jsme byly sousedy pozvány na recepci Velvyslanectví Slovenské ambasády.
Těšila jsem se hlavně na jídlo a vínko, to nezklamalo. Vybrat vhodný outfit bylo asi to nejhorší v přípravě na onu slávu, protože asi jako každá ženská, nemám furt co na sebe :)
Nechci drbat, ale outfit některých žen, které by měli reprezentovat, byl poněkud zvláštní, takže jsem se ihned cítila v pohodě. 
Při vstupu na zahradní párty, jsme si měly potřást rukou s velvyslancem Slovenské republiky, jeho ženou a jinými zástupci úřadu. Fronta byla velká a tak bylo dostatek času odezírat ostatním ze rtů, co jim při podání ruky říkají. Jen dobrý den, těší mě :)
To jsme zvládly, a hned jsme do ruky dostali šampaňské, které bylo moc sladké a tak jsme ho nenápadně odložily a chopily se vínka.

Na stolech v miskách byly škvarkové bochánečky, které mohl každý ochutnat předtím, než  pronesl řeč prezident Zeman a po něm slovenský velvyslanec  Miloš docela pobavil. To se mu musí nechat, když chce je to komediant.




Po proslovu zazpívala skupinka dětí a pak se všichni  skokem vrhli na jídlo. Zaslechla jsem, že halušky rozhodně musíme ochutnat spolu s kachnou. Fronta se vytvořila v mžiku a jelikož jsem stála hned u zdroje, zbylo na mě :)

 Nejvíce nám zachutnaly pirohy s bryndzou, posypané smaženou cibulkou, špekem a pažitkou. Dělaly se nám boule za ušima!



Kachna s úžasným červeným zelím a fleky.



Jsem milovnice kuřecích řízků, s bramborovým salátem nezklamal



Mezi sladkým nechyběly tradiční punčáky, kremrole, takové ty retro kousky, mezi nimiž se vylouply i domáci koláčky. 



                                               

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka