Potichu do dalšího kola

teplakacka

Jak jste si všimli, moc toho v tv nenamluvím, ale já mluvila docela dost, přísahám :D
Střih je prostě buď neúprosný, nebo výběrový k nám všem soutěžícím ...

Čeká nás první tajemný box a na ten jsem se nejvíce těšila. Když jsme uvnitř viděla kroupy, králíka, rybu, vepřové, čokoládu, tmavé a světlé pivo, řekla jsem si: “ hmm, tak to je v háji”. Co s tím?
Pobíhala jsem v krámku a brala bylinky, ale ani v tu chvíli  jsem  netušila co z toho všeho udělám. Pak jsem si ale stoupla zpět k mému místu, řekla si uklidni se, a v hlavě se mi objevil recept, který jsem si den před tím četla, neboť mě zaujala ta kombinace. Candát s černým pivem, a protože jsem měla v boxu švestky, byl to candát na švestkovém pivě.
Kroupy jsem nikdy nevařila , ale vše je jednou poprvé, a proto je celý Masterchef velkou výzvou. Vždyť doma vařím vše s asijským šmrncem. To zvládnu. Pivo hořké, přidám cukr, chilli....toho jsem dala moc. Poroto  by mě sjela za to, že je to moc pálivé. Tak znova...pivo cukr, nechám to teď.  Hrát si s chutěma budu nakonec.
Moje minimalistická dekorace a podávání ke mně nějak patří, snad mě porota nesejme. S výsledkem jsem byla spokojená a chutnalo mi. 

Nebyla jsem mezi nejlepšími, to jsem ani nečekala, ale první tajemný box jsem navařila pro sebe. Výhra pro mě samotnou bylo zvládnutí použití zadaných ingredienncí,  a navíc i sebepoznání, že i před zraky kamer a porotců v zádech, jsem byla absolutně v klidu.

Jiří vyhrál a když měl vybírat pokrm, který budeme ostatní vařit, doufala jsem, že tam bude něco asijského, protože někdo prohlásil, že to Lucie Borhyová miluje.
Jenže Jiří to chtěl udělat těžší, a když se odkryla kachna s knedlíkem, musela jsem se v duchu smát. Zelí ani knedlík jsem v životě nedělala, kachnu dělám jak víte stále, ale českou klasiku?
 Je jasné, že jsem to měla načtené, ale jedno jsem si neustále opakovala: “hlavně to po sobě ochutnávej”,  a to jsem dělala. Jsem na sebe hrdá, že jsem zvládla zelí s knedlíkem :) Mohu se vdávat.

Na díl se můžete podívat zde.

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka