TOP 16 Masterchef :)

teplakacka


Postoupila jsem do Top 16 v soutěži Masterchef.
Jak už jsem se zmínila do soutěže Masterchef jsem se přihlásila, když jsem sledovala minulý ročník, a moc se mně pořad líbil. Výzva je vždy pro mě velkou motivací. Zkusit a naučit se nové věci, zjistit zda-li umím vařit i ve stresu. Jsem sice zvyklá vařit pro hodně lidí, připravuji často párty o 15 chodech pro desítku lidí a tak si myslím, že shon budu zvládat dobře. Zažiji však velký rozdíl vařit si, jen tak doma s vínkem v ruce, narozdíl od velkého studiu před kamerami a porotci?

Nejsem  člověk, který se nějak stresuje, naopak. Jsem velmi klidná a když se dostanu do potíží, řeším si je sama v sobě v tichosti. I to však může být špatná vlastnost, obzvlášt v takové soutěži.

Casting byl pro mě velkým překvapením. Když pan Kalina řekl, že mě chce vidět vařit dál, bylo mi to velmi líto, protože  jsem nedostala i od něj třetí "ano". Zároveň jsme však měla velikou radost, že budu mít další šanci uvařit a to rovnou ve studiu.
Že jsme nebyla vybrána do postupující 16-tky přímo? Celý život se mě drží pravidlo, jít tou horší cestou :)
První díl můžete sledovat zde. 

Fandila jsem Michalovi a Dianě, které jsme si za tu chvilku stačila oblíbit. Bohužel však ani jeden nepostoupil.
Když porotce Radish říkal svůj konečný verdikt, že půjdu já a Kateřina do finálové 16tky, nepochopila jsem to :D Kateřina na mě skočila radostí a já terpve  začala vnímat, že se mně splnil sen a jdu dál.

Druhý díl můžete sledovat zde.

Pár týdnů tedy nebudu vařit jen doma a na stánku Teplé kačky.
Pokud byste mě chtěli vidět vařit naživo a něco ode mě ochutnat, přijďte v sobotu 27. 8. na Smíchovskou náplavku "Street food Náplavka", kde můžete ochutnat gyoza knedlíčky, které mi porotci pochválili, stejně tak moji kačku a bůček 5ti vůní.

Drže mně prosím dál palce :) Lucie

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka