Italské narozeniny

teplakacka

V Benátkách se dá najíst na mnoha místech. Paradoxně si tam však nikdy nepochutnám. Těstoviny si kolikrát připravím lépa doma, pizza není zrovna věc, kterou vyhledávám a vzhledem k počtu turistů, jsou tyto dvě věci asi nejvíce podávány v místních restauracích a přitom nejsou chloubou Benátek.



Výhodou však bylo, že jsme si pronajali krásný prostorný apartment, který měl kuchyni a tak je jasné, že to přímo volalo po tom, něco uvařit. Velmi doporučuji už jen co se lokace týče. Druhý den jsem mě Ilča probudila a vzala mě na snídani do jedné kavárničky. Ranní limonchelo, kapučínko a čerstvý croassant bylo krásné probuzení a jelikož jsme měli plány na den, rozhodli jsme se koupit v rybárně rybu a udělat si ji. Jelikož miluju kapary a nedávno jsem v Anglii jedla pražmu právě s kapary , rozhodla jsme se právě pro tuto variantu.





Nákup místních oliv, které podávají ke spritzu, salámku, sýru a místního vínečka, připravil párty ve stylu jak to mám ráda. Celý den se nesl oslavou mých a Míši narozenin.


rybí trh 








Ochutnávka místní pizzy, která nás hodně zklamala. 

Vínečko u kanálu :)



Piknik v přístavu







teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka