Na kebab v Berlíně

teplakacka


Do Berlína jsem se chystala už dlouho. Dva roky jsem tam žila, je to má srdcová záležitost. Mám ho ráda tak, že kdyby nebyl Londýn, bylo by to další město, kde bych určitě ráda žila. 
Tento víkend jsme bydleli v části Shonenberg, která je známá spoustou kaváren, restaurací a já litovala, že víkend tak rychle uteče. Obejít všechna místa a ochutnat co nás lákalo, je nad liské síly. 

V sobotu večer jsme byly dost uchozené, daly jsme si kolečko po „památkách“,  a protože je Berlín dost rozlehlý, tak jsme tentokrát využily i denní jízdenku. Večer, kdy už nás zmohla konzumace vína v posteli natolik, že další výjezd nepřipadal v úvahu,  jsme se rozhodly povečeřet kousek od penzionu. Na hlavní ulici se to kebabem jen hemžilo. Já tohle jídlo nikdy nevyhledávala, ale řekla jsem si, že nikdy nebudu říkat, že mně něco nechutná dokud tomu nedám šanci. 

Vybraly jsme si kebab bistro, které bylo doslova narvané již od odpoledních hodin, známka toho, že bude vše čerstvé a dobré. K velkému překvapení bylo právě toto místo oceněno jako jedno z nejlepších ve městě, a tak jsme se na tu pochoutku těšily dvojnásob. 


Kebab byl jedním slovem – úúúúžasný. Výborně do-vy-chucený. Seděla jsem venku hned naproti masu, které se peklo a já viděla jak je krásně prokládané chilli a kořením. To se musí automaticky sbíhat sliny každému, kdo tu krásu vidí. Při podávání jsme si všimla jak každý kebab dochcoval skořicí. 

Během zápolení s pořádně šťavnatou porcí, přišel majitel zeptat se, jak nám chutná. V ruce držel meč ze Star Wars, pro případ, že řekneme, něco co slyšet nechtěl  :) Bylo to velmi komické a mě se moc líbílo, že i při takové vytíženosti má čas komunikovat s hosty. 




Takže až budete v části Shonenberg, ochutnejte kebab od Rüya Gemüse Kebab




teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka