Novinky v roce 2016

teplakacka

Je tu nový rok 2016 a mě čeká naplnění mnoha plánů. Ať již je to vaření nových jídel, kterých mám plnou hlavu, tak i další činnosti.
Rozhodla jsem se, že se převážně budu věnovat mým zálibám a těmi jsou umění a jídlo. Jak už jsme zmínila, ráda bych jednou obojí propojila a stále věřím, že se mi to podaří. Práci v Londýně zatím zvladám a termíny plním, i když mám poslední dobou kolikrát namále. člověk se u té plotny tak krásně zapomene.

Letos bych měla dokončit roční studium „kuchař“, kam individuálně docházím. Praxi, kterou jsem si měla zajistit, budu vnímat všemi smysly, neboť jsme oslovila ty nejlepší z nejlepších, aby mě vzali pod svá křídla. 

Šéfa Romana Pauluse z Alcronu, kde jsem zatím jen škrabala mrkev a loupala brambory, ale s velkým obdivem jsem očima sledovala ruch v kuchyni plné nadšených profesionálů.
Čeká mě také praxe v Londýně, protože to bych nebyla já, abych „neotravovala“ každého a tak mě k sobě do teamu vzal i sám Jamie Oliver. Na obě zkušenosti se moc těším!

Hotelová škola si mě prý umístí jako příklad na své web stránky, říkala mistrová, která je velmi milá a zvládá ty všechny mladíky, kteří mají momentálně úplně jiné zájmy, než-li vaření :). velmi mě její slova pobavila, ale i potěšila, protože věřím, že Teplá kačka za to určitě stojí. 

Sekce snídaně mě napadla, protože snídaně v mém jídelníčku vynechávám, a ranní káva mi vždy stačila. Převažuje názor, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne a že má zásadní dopad na lidské zdraví, jelikož umožňuje nastartování lidského organismu a dodání energie pro jeho celodenní fungování a také prý jeho konzumace zmenšuje šanci na obezitu. 

Sekce Navařeno skrývá tajemství, které se dozvíte později. Jeho naplňování pro tento rok započne tím, že moje menu budete ochutnávat VY! Nejen na food festivalech, ale i při pravidelných pondělních večeřích u mě doma J


teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka