V jednom kole....

teplakacka




















Ve středu večer jsme se vrátila z Londýna a musím říci, že od té doby, jsme toho s Ilčou stihla už docela dost. 
Ve čtvrtek den po příletu jsme pospávala, ale večer mě Ilča vytáhla do bistro Maso a kobliha, který patří stejnému majiteli jako je Sansho
Interiér mě velmi zaujal a vše bylo příjemné.  
Rozhodně musím doporučit vepřové kůžičky s pálivým avokádovým pyré, lososový gravadlax na  kváskové topince, a chilli z mixu hovězího a vepřeového to vše s pečenou bramborou čedarem a crème fraîche. 



V pátek jsem odjížděla do Berouna na sraz s holkami ze školy a musím říci, že mě překvapilo kolik nových restaurací se tam otevřelo. O tom, že je zde výborná burgrárna, do které jsme se ještě nedostala, vím dlouho.  Sraz však byl v pěkné restauraci Koza Roza a burger Pálivec mě moc chutnal. Salát s kozím sýrem si dala kamarádka a belgický tataráček byl také úžasný. Setkání bylo milé a zakončené v retro klubu, kde se pilo a tančilo. 



Druhý den nás čekala nemilá událost, pohřeb. Po něm jsme si chtěla jít už lehnout, neboť po večírku z předešlé noci jsme byla unavená, jenže nás čekala ještě oslava narozenin u sousedů. Ta se vydařila :)





teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka