Pečený dýňový salát s hoisin omáčkou

teplakacka

O víkendu v Londýně pršelo, tak jsem si udělala vařící den.
 Poskládala jsem několik receptů a fotila jako divá. Rozhodla jsme se překonat svou neznalost ve foceni a myslím, že se mi to začíná dařit, i když fotograf ze mne nebude. Světlo je klíč.

Dýňě po asijsku mě napadla, když se tu slavil  Halloween a já chtěla uvařit něco tématického, ale ve spojení chutí Asie. 

Musím říct, že se výborně  hodí k masu jako příloha, ale i se salátem z kadeřávku, který naprosto zbožňuju.  


Jak na to:

Předehřejte si troubu na 350 C.
Dýni si oloupejte, zbavte jádřinců a nakrájejte na měsíčky. Já našla mini dýni, kterou jsem loupat nemusela. 
V misce si smíchejte 5 lžic bílého misa, 3 lžíce mirin, 2 lžíce rostliného oleje, 2 lžíce husté sojové omáčky, 2 lžíce rýžového octa, 2 lžíce sezamového oleje,  2 lžíce hnědého cukru.

Dýni vložte na plech potřený olejem a pomažte promíchanou omáčkou. Před podáváním posypte najemno nakrájným chilli s koriandrem.

Pokud se Vám nechce dělat omáčku, můžete použít hoi sin omáčku, I tak je to moc dobré.


teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka