Sezamové chipsy z kadeřávku

teplakacka

















Pokaždé, když vyjdu na londýnském letišti v Lutonu, zastavím se u Mark & Spencer pro Salt and Vinegar chips. Jsou návykové teda alespoň pro mě. Snažím se jim vyhýbat a netvrdím, že úspěšně. Když jsem šla jednou ze schůzky, zastavila se v kavárně  Pret A manger, kde jsem objevila zeleninový chipsy z kadeřávku. Byly úžasné. Od té doby jsem je chtěla jíst neustále, ale jinde jsem na ně nenarazila a tak jsem se rozhodla, že budu kadeřávek pěstovat. Stal se zázrak a mě vyrostl do 20 cm, jenže pak jsme odletěly do Malajsie a kadeřávek zežloutnul , takže jsem ho vyhodila. 
Dnes jsem nakoupila kadeřávek (anglicky Kale) a pustila se do výroby chipsů, aby se podobaly těm tenkrát a mě přešla chuť běžet do obchodu pro ty nezdravé. 


Recept je velmi jednoduchý. Listy rozdělíte a rozložíte vedle sebe na plech, zakápnete sezamovým oleje a posypete sezamovými semínky a solí. Rozehřejte troubu na  350C dejte péct na 10 - 15 minut dokud okraje nezhnědnou, ale nespálí se. 








teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka