Smažená rýže s avokádem

teplakacka

Experiment, od kterého jsem nic moc velkého neočekávala mě opět překvapil. Stal se pro mě dalším favoritem letních receptů.
Zařazuji ho k tzv. „pondělním receptům“, kde jsou většinou jídla ze surovin, co mi zbylo v lednici.

Avokádo není surovina, kterou mám doma každý den, obzvlášť po víkendu, ale „vietnamci“ kousek od domu ho mají každý den.  

Je to vyloženě rychlovka.

Uvařte si jasmínovou rýži dle instrukcí. 

Na pánvi usmažte dvě vajíčka, ale tak, aby byly vodovější, neboť se dodělají, až je budete míchat s rýží. 


Můžete si do rýže přidat i fazolové lusky :)  Rýži dejte na pánev a smažte spolu s vajíčkami a luskami. Pořádně promíchejte.

Na další pánvi si orestujte na sezamovém oleji  najemno nakrájený česnek spolu s chilli.
Avokádo oloupejte, rozdělte na půlku a pokrájejte. 
Servírujte v misce. Avokádo položte na rýží, na něj navrstvěte osmažené chilli s česnekem. Já přidala i orestované arašídy a sezamová semínka.



Tak dobrou chuť
Lucie 

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka