Street Foot Jam festival

teplakacka
















První Street Foot Jam festival v tomto roce se nesl ve znamenání očekávání, ten loňský jsem nestihla, ale dle fotek a reportů na FB, jsem byla natěšená. Přišly jsme s kamarádkou kolem 14 hodiny, bohužel již v té době byl stánek, na který jsem se nejvíc těšila vyprodaný.

NO PHO, které nabízí vegetariánské vietnamské jídlo bylo pro mě největší lákadlo. Kromě nich zde „Asie“ byla zastoupena ještě jedním stánkem od Mr. Bánh Mí, kde tři milé mladé slečny připravovaly jarní rolky netradičně s hoisin omáčkou, které byly dobré, ale těm z Jířáků z Pho Vietnam se nevyrovnaly, banh mi bagety moc nemusím kvůli samotné bagetě, takže jsem nezkusila

. Na místě bylo asi 14 stánků, kdy převahu měly 3 prodejci s burgery mezi nimiž jedna brazilská záležitost, latinská kuchyně od Antojos Latinost se smaženými taštičkami plněnými hovězím nebo kuřecím masem. Nepřehlédnutelní byli Prague Jerk Station s obrovským grilem a dredatým „grilmajstrem“, ti podávali Jerk Chicken, Pulled Pork, Pulled Jack a Hot Sauce.

Další co jsem ochutnala, byl hod dog. Kouzelné provedení v domácí briošce, karamelizovaná cibulka řádně nadělená na masovém párku, který se koupal v banánově kremžské hořčicí, to byl pro mě nový zážitek, takový hod dog jsem měla poprvé. Se skleničkou prosecca překvapující kombinace. Nechyběla ani farmářská zmrzlina.


Místo, atmosféra a hudební doprovod místního DJ, před clubem Cross, tak odstartoval vydařené odpoledne, které jsme zakončily na Kampě, kde byl každoroční Francouzský trh. Protože miluju víno, nikdy tam nechybím, jen každý rok mě zklame nabídka jídla, je to především tapas a sýry, klobásy. Ceny za množství, které vám nakrájí na tácky, vám mnohdy podlomí kolena víc než počty vypitých skleniček. Příjemná místo před Karlovým mostem, kde sedíte na chodníku s ostatními a užíváte slunce, vám dá ale rychle zapomenout na prázdnou peněženku a pak už jen užíváááte …


Na posledním Street Foot Jam festivalu by se měla objevit i Teplá kačka, tak nás sledujte a přijďte ochutnat.

Foto i text od Ilči :) 


teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka