Kačka v telce

teplakacka






Přihlásit se do Masterchefa mě napadlo po shlédnutí této kuchařské soutěže v loňském roce, kdy jsem velmi obdivovala Luciu a Romana. S Lucii jsem se dokonce osobně náhadou setkala při naší street food akci s Teplou Kačkou, a bylo to velmi milé. Snad mi přinese štěstí :)

Sklenička vína pomohla ztratit zábrany a vyplnit on-line přihlášku. 
Velké překvapení, když jsem byla pozvána na casting.
S jiným receptem, než právě s kačkou jsme jít nechtěla, protože kačka ke mně prostě patří. 

Čím více se na soutěž připravuji, tím větší pochybnosti o svém vaření mám. Každopádně sledujte dnešní dvoudíl Masterchef Česko, jak promíchá kartami osudu :)

Držte palce :)  Lucie







Denně v knihách :)




teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka