Navařeno

teplakacka


Jedno z největších challenge bylo dělat Navařeno mimo domov. 

Vařit pro 12 neznámých lidí mě oslovilo už jen proto, že jsme nevěděla, zda-li se trefím do jejich chutí. Až při sledování pořadu Prostřeno, kde zrovna bylo několik „rozfrfňaných“ jedlíků, jsem začala mít obavy, zda všichni sní vše. Měla jsem v hlavě několika chodové menu. 
Myslím, že risk se podařil a místo 6 chodů, jsme jich nakonec udělala 9. 

Na místě jsme si nejprve vše vybalila a musela si osvojit kuchyň, neboť i přes to, že jsem měla již vše navařené z domova, některé věci byli potřeba dodělat až před podáváním.
Když vešla pánská společnost, dostala jsme strach, že jim to nebude stačit, ale tento strach ze mne postupně opadával, když jsme při podávání prvního chodu neslyšela jedinou hlásku, neboť si jednotlivé chody opravdu vychutnávali.




Jarní závitky s vietnamskou zálivkou




Limetkový bramborový salát



Bůček s Bok Choy

Korejský beef stew s kokosovou a jasmínovou rýží


Rýžová zmrzlina s mangem, praženým kokosem a sezamem




teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka