Aperol Spritz s olivou - Benátský Spritz

teplakacka

Nevím jak je to dlouho co jsem byla v Benátkách. Naposledy asi před 2 lety. Proč se však o nich teď zmiňuji je proto, že nemohu zapomenout na můj oblíbený drink Aperol Spritz.
Hit už loňské sezony a mě nešlo do hlavy, proč se všude podává jen s pomerančem, což je chuťové na můj vkus dost sladké.
Až v Bari, jsme zjistila proč tomu tak je. I tam jsem si objednala Aperol spritz s očekáváním, že přijde ten ,,můj" a bohužel opět mi servírka přinesla ten s obrovskou zelenou olivou uvnitř.Neříkám, že nechutnal, byl skvělý :)

 Chutnal také úžasně, ale stejněj sem se servírky zeptala, jak je možné, kde se to podává s olivou. Řekla mi, že to je specialita Benátek, což mě nijak nepřekvapilo. Naopak se mi zachtělo tam znovu letět.
Kdo má rád olivy a né sladké nápoje,  tady je návod na úžasný drink :)

Takže si nalejte panáka 0,04 campari, decka prosecca a dolijte sodovkou a hlavně led.
Na párátko napíchněte nejlépe královskou olivu, To jsou takové velké, zelené a křupavé.





teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka