I love food s Foodparade

teplakacka



Další výzvou, kterou jsem si nenechala ujít byla soutěž k festivalu Foodparade. Úkol je  vymyslet nový  recept, kde dominuje parmezán což je pro mě docela záludnost. Nakonec jsem spojila svoje oblíbené asijské ingredience s italskou kuchyní. Koriandrové pesto je výborné.Rozmixujte svazek koriandru, stroužek česneku, 3 lžíce piniových oříšků a 100 gramů parmezánu, 2 lžíce sezamového oleje a 2 lžíce sojové omáčky.


Uvařte vodu v hrnci, vložte soba nudle a promíchejte. Vařte cca 5 minut, ať nejsou moc měkké. Poté je propláchněte v teplé tekoucí vodě, pokud je chcete podávat teplé. Pokud studené, tak je propláchněte ve studené vodě.




Nakonec promíchejte s pestem.



Udělala jsem k nim krevety, které jsem vyloupala a nechala jim ocásek,  je to designové hezké na talíři. Aspoň já to tak mám ráda. Dala jsem je vypoupané na plech, osolila, opepřila, zasypala na jemno nakrájeným česnekem, nasekaným koriandrem, chilli a parmezánem. Poté je vložila do trouby na 350 stupňů na 8- 10 minut.  Pravda je, že v troubě nejsou tak křupavé jako ve wok pánvi, a tak doporučuji následně rozpálit olej a osmažit.ejte v misce s hůlkama :)Podávejte v misce s hůlkama :)Zkoušela jsem je i se špagetami a musím říct, že jsou také dobré, ale do pesta jsem záměrně nepřidávala sójovou omáčku. 
Dobrou chuť.






teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka