Aglio olio e peperoncino, jak je mám ráda

teplakacka





Poměrně lehký recept. Každý si ho dělá po svém, nemusí však chutnat pokaždé stejně. Nedávno jsem si ho dala v jedné pizzerii, v Praze za 130 Kč a bylo to tak hrozné, že jsem to vrátila.
Takže teorie, že těstoviny si dělám nejradši sama doma zůstává. 

Před několika lety jsem tyto těstoviny vařila každý den, nejen proto, že to bylo jediné jídlo, které jsem uměla v době studia, ale milovala jsem ho. Jít na rande pak téměř rok nepřicházelo v ůvahu :)
Mám ráda, když je česnek upražený a křupavý, hodně chilli spolu s kayenským pepřem.

Co je potřeba

400g sušené špagety
1dcl olej extra virgin
2ks čerstvé feferonky
16 stroužků česneku
hrst nasekané petrželové natě

Jak na to 
Těstoviny uvaříme v dobře osolené vodě. 
Na studenou pánev nalijeme olej, přihodíme na plátky nakrájený česnek, nasekané chilli  a petrželovou nať. Zalijeme trochou vody z hrnce, kde se vaří špagety.
Špagety promícháme na pánvi se směsí a můžeme podávat.



teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka