Food blog roku 2016

teplakacka


Včera jsme se chystala na večírek Food blog roku 2016, který pořádal Aperol Spritz.
Celý den jsme řešila co na sebe, až nakonec jsem nestíhala a vzala to, co mi padlo první do ruky :)



Nominace mě překvapila a potěšila, to je jasné. Výhru jsem však ani nečekala. S Ilčou jsme tam přišly mezi prvními a musím říci, že budova Opero mě nadchla.

                       Krásné prostory.


Milé hostesky, které po celý večer roznášeli finger foodky, skvělý byl mini tataráček jako sendvič v chlebových krekrech.

Na baru tekl proudem, jak jinak než Aperol Spritz.
 Já jich teda vypila :) Jedna hosteska k nám neustále chodila, takže stále jsme měly takříkajíc plnou pusu. Já ji podezřívala, že u nás má jistotu, že talíř u nás určitě vyprázdní a může jít pro jiný. Pak jsme si říkali, že se ji u nás prostě líbí, protože s ní děláme fórky, a chodila k nám neustále.


 Italské pokrmy byly úžasné, ty asijské už tmě tolik neoslovili. Připravila je cateringova restaurace Amuse.
Chrest s riccota sýrem
                             Asisjký bůček


                             Úžasné rajče s mozzarelovou pěnou a pestem.


Večer moderoval sympatický Lukáš Hejlík, kterého sleduju na Facebooku, kde dává tipy kam, zajít na dobré jídlo po celé ČR.



Vyhrávali našlapané food blogy jako jsou Kitchenette, Cukrfree My cooking diary jako absolutní vítěz i v loňském roce. Teplá kačka byla v nominaci a už to, byl pro mě velký úspěch. Věděla jsem předem, že blog Zásadně zdravě v mé kategorii Cestování, měl výhru jasnou. Mě však překvapilo bodování poroty, že hodnotila Teplou kačku jako druhou nejlepší a to mi udělalo takovou radost, že jsme si dala další aperolek :)




 Bodování publikem, kdy se hlasovalo online se umístila Teplá kačka na 24. místě a to se musí napravit :) Slibuji, že i když to nebyl úplně záměr bojovat o food blog roku, budu se snažit, aby ten další rok Teplá kačka přinášela zajímavé recepty, články a tipy na cestování. Rozhodně však přijďte na stánek, kde můžete ochutnat naše dobroty naživo :)

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka