Mrkev & koriandr salád se sesamovými semínky a citrus dresinkem

teplakacka

Udělat si salád tak, abych si po jídle řekla : "tak do toho jdu znova, se mi málokdy povede".
 Nejsem moc salátová, i když jako přílohu si ho dávám ráda. Našla jsem a vyzkoušela takový, který se hodí k mému "asijskému vaření". 
Měla jsem štěstí, pže jsem měla doma zbytek mrkve, dokoupila už jen koriandr, sesam a limetu.
  
Tento salát se jednoznačně stane mým letním favoritem, neboť je lehký a to nejen na strávení, ale i na přípravu a navíc výborně chutná.

Co na to:
6 středně velkých mrkví 
čerstvý koriander nakrajený
4 lžičky černého i bíleho sesamu

    Dresing: 
šťáva a kůra z 1 ks pomeranče
2 citrony
olivový olej, já preferuji sesamový
hrstka sesam semínek

Jak na to:

Mrkev nestrouhejte škrabkou na brambory, vytvoříte tak delší tenké proužky. V misce proužky smíchejte s koriandrem a sesamovými semínky, přidejte dresing, který vytvoříte smícháním pomerančovoo citronové štávy a kůry. Na závěr přidejte peř a sůl.

teplakacka

Ráda ochutnávám, ráda vařím a cestuji. Z cest si přivážím recepty, které pak doma vařím a kombinuji.

Copyright @ 2014, Teplá kačka